روبات کلش3 

 

خوب بالاخره تصمیم گرفتم اموزش رو بزارم اما همین قبل از شروع بگم که وبلاگ ما هیچ مسوولیتی در قبال ban شدن شما در صورت استفاده از این ربات نداره و اگر مشکلی پیش بیاد به پای خودتونه .

 

احتمال اینکه این ربات توسط سوپرسل شناسایی بشه کمه اما اگر کسی که بهش اتک شده ریپلای اتک رو ریپورت کنه و غیر طبیعی جلوه بده بن میشید . چون در تنظیمات این ربات سرعت اتک دادن قابل تغییره و افزایش سرعت غیر طبیعی باعث بن شدن شما میشه .

 

بریم سراغ آموزش :

اولین چیز که لازم دارید یک بلواستکس سالم و فعاله و دوم چیز دانلود این ربات .


 

لینک دانلود ربات:دانلود  حجم:7.33 مگابایت

دانلود بلو استکس  دانلود حجم نسخه ی آنلاین 12.5 مگابایت

خوب مراحل خیلی آسونه . اول بلو استکس رو اجرا کنید و داخل بازی شوید . سپس وارد فولدر ربات شوید و برنامه رو اجرا کنید . پس از اجرای برنامه قسمت های مختلفی وجود داره که می تونید به سلیقه خودتون تنظیم کنید :‌

 

 

فیلم آموزشی:

دانلود

وقتی تنظیمات رو انجام دادین زمان فعال سازی برنامه فرا رسیده . اولین نکته اینه که به هیچ وجه بعد از اجرای این برنامه بر روی بلواستکس کلیک  نکید . این برنامه داره نسخه رایگان و پولیه . که در مدل رایگان شما می تونید ۲بار در روز و هر کدام به مدت ۱ ساعت از این برنامه استفاده کنید . با کلیک بر روی free trial یک ساعت اول خودتون رو فعال کنید . سپس برای اجرا کلید f10  رو فشار دهید . بعد از فشردن کلید f10 هیچ عملیاتی با سیستم نباید انجام دهید تا اسکریپت ربات فعال شده و کار خودش رو انجام بده . برای جلوگیری از فعالیت ربات هم شما می تونید f9 رو بزنید . البته فراموش نشه که با زدن f9 یکی از ۲ شانس روزانه استفاده رو هدر دادین .

 

 

اگر مشکلی داشتید در بخش نظرات مشکل خود را بگویید